logo
logo bip

WB1-OSR.6220.6.2021

Kórnik, dnia 15 lutego 2021 roku

WB1-OSR.6220.6.2021

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu  postępowania

Na podstawie art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.  Dz. U. z 2021 roku, poz. 247). i art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.  Dz. U. z 2020 roku, poz. 256 z późn. zm.) zawiadamiam, że w dniu dzisiejszym zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek inwestora: Jana Bukczyńskiego, którego reprezentuje: Usługi Geologiczne Maja Sroczyńska, ul. Mickiewicza 30 L.U. 2, 60-836 Poznań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na wykonaniu urządzenia umożliwiającego pobór wód podziemnych o zdolności poboru wody 30 m3/h na terenie działki nr 149 oraz melioracje wodne na terenie działek o nr ewid.  142, 145/1, 149, 150, 194/1, 194/2, 258, 259, obręb Biernatki, gmina Kórnik oraz na działkach o nr ewid. 12, 14/4 i 15, obręb Trzebisławki, gmina Środa Wlkp.

Informacji dotyczących ww. sprawy udziela Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku, Plac Niepodległości 42, 62-035 Kórnik.

Otrzymują:

  1. Jan Bukczyński,
  2. Usługi Geologiczne Maja Sroczyńska, ul. Mickiewicza 30 L.U. 2, 60-836 Poznań,
  3. Miasto i Gmina Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik,
  4. Fundacja "Zakłady Kórnickie", Aleja Flensa 2a, 62-035 Kórnik
  5. Dyrektor RZGW Wody Polskie w Poznaniu, Szewska 1, 61-760 Poznań,
  6. Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej, ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wlkp.
  7. a/a.

Z uwagi na fakt, że liczba stron postępowania przekroczyła 10 (art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 247) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku  Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 256 z późn. zm.) niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, a także w gablotach informacyjnych sołectwa Dachowa oraz zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej  Urzędu Miasta i Gminy Kórnik pod adresem https://bip.kornik.pl/kornikm/

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogóle rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 roku, str. 1) zwanego dalej "ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych", informuję, że:
a) Administratorem danych jest Miasto i Gmina Kórnik reprezentowane przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik z siedzibą: Urząd Miasta i Gminy Kórnik, 62-035 Kórnik, Plac Niepodległości 1.
b) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez nr telefonu - 61 8170-411 wew. 672, adres poczty elektronicznej:  abi@umig.kornik.pl  lub pisemnie na adres siedziby Urzędu wskazany pod lit. a.
c) Dane osobowe będą przetwarzane w celu lub są niezbędne dla:
- realizacji zadań ustawowych na podstawie ustawy o samorządzie  gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Ordynacja podatkowa i innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań ustawowych;
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze lub wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
d) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania danych osobowych oraz w celach archiwalnych na zasadach określonych według obowiązującej instrukcji kancelaryjnej.
e) Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia praw.
f) Podanie danych osobowych może być obligatoryjne na mocy przepisu prawa, niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora może skutkować odmową podjęcia współpracy przez Administratora.
g) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla realizacji celów przetwarzania określonych powyżej lub zgodnie z  wymogami wynikającymi z przepisów prawa.  Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione wyłącznie podmiotom, z którymi zostały zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, jak również podmiotom i osobom na ich prawnie uzasadnione żądanie zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

Sprawę prowadzi:
Krzysztof Ratajczak,
Tel.  61 8170411 wew. 671