Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego z dnia 28 listopada 2020 r.
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego z dnia 28 listopada 2020 r. - PDF
Obwieszczenie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 8 stycznia 2021 r.
Obwieszczenie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 8 stycznia 2021 r. - PDF
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia 3 listopada 2020 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO z dnia 3 listopada 2020 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO Z dnia 22 września 2020r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO Z dnia 22 września 2020r.
Zawiadomienie WD.6740.25.2020.EK
ZAWIADOMIENIE
Działając na podstawie art. lic, art. lid ust. 5 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych / zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020r. poz. 1363), w związku 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020r. 256) - zwanej dalej "k.p.a."
ponownie zawiadamiam
o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie wniosku Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik z dnia 20.07.2020r. (data wpływu), uzupełniony w dniu 24.08.2020r., 22.09.2020r. (data wpływu), dot. wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 332032P w miejscowości Czmoniec na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 434 do drogi powiatowej nr 2464 P (WD.6740.25.2020.EK), po uzupełnieniu dokumentacji w dniu 9.12.2020r, i przystąpieniu do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 14.12.2020r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym - Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
Strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Dróg i Gospodarki Przestrzennej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań (I piętro, pokój 142, tel.61-8410-742), w godzinach pracy Urzędu.
Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail: karolina.eppel-kaczmarek(a)powiat.poznan.pl.
Ewentualne wnioski, uwagi można składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu, pocztą tradycyjną bądź za pośrednictwem platformy ePUAP, do dnia 29 grudnia 2020r.
Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikającego z art. 10 i 79a ww. ustawy k.p.a.
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 11 grudnia 2020 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO
z dnia 11 grudnia 2020 r.
Działając na podstawie art. lic , art. lid ust. 5 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020r. poz. 1363), w związku z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020r. 256 z późn. zm.) - zwanej dalej "k.p.a."
ponownie zawiadamiam
o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie wniosku Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik z dnia 20.07.2020r. (data wpływu), uzupełniony w dniu 24.08.2020r., 22.09.2020r. (data wpływu), dot. wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 332032P w miejscowości Czmoniec na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 434 do drogi powiatowej nr 2464 P (WD.6740.25.2020.EK), po uzupełnieniu dokumentacji w dniu 9.12.2020r, i przystąpieniu do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 14.12.2020r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym - Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
Strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Dróg i Gospodarki Przestrzennej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań (I piętro, pokój 142, tel.61-8410-742), w godzinach pracy Urzędu.
Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail: karolina.eppel-kaczmarek@powiat.poznan.pl.
Ewentualne wnioski, uwagi można składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu, pocztą tradycyjną bądź za pośrednictwem platformy ePUAP, do dnia 29 grudnia 2020 r.
Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikającego z art. 10 i 79a ww. ustawy k.p.a.
Z up. Starosty Poznańskiego Maciej Andraszyk Dyrektor Wydziału Dróg i Gospodarki Przestrzennej
(dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 17 grudnia 2020 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO
Z dnia 17 grudnia 2020r.
Działając na podstawie art.11a ust.1, art.11d ust.5 i ust.6 ustawy z dnia 10.04.2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020r. poz. 1363), oraz na podstawie art.49 i art.61 ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2020r. poz. 256 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na wniosek pełnomocnika Pana Tomasza Szabelskiego, działającego z upoważnienia Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu, działającego w imieniu Zarządu Powiatu w Poznaniu, z dnia 03.11.2020r. (data wpływu), uzupełniony w dniu 10.12.2020r. (data wpływu), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 2489P na odcinku od pętli autobusowej na węźle Koninko do ronda w rejonie miejscowości Żerniki" (znak sprawy: WD.6740.44.2020.MA).
Oznaczenie nieruchomości lub ich części, objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej:
- przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi;
- w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale;
- pogrubionym drukiem zaznaczono działki niezbędne dla realizacji inwestycji.
- podkreśleniem oznaczono nr działek, dla których przedłożono oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane
-oznaczona "*" zajęta pod inną drogę publiczną, objęta liniami rozgraniczającymi i wskazana we wniosku.
Objęte projektowanymi liniami rozgraniczającymi teren:
- gmina Kórnik, obręb Żerniki, ark. 1, dz. o nr ewid. 33/11, 33/10, 31/73, 31/33 (31/89, 31/90), 31/35 (31/85, 31/86), 31/74 (31/87, 31/88), 55/2 (55/3, 55/4).
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części na których zostanie przeprowadzona budowa/ przebudowa sieci uzbrojenia terenu (budowa kanału technologicznego) i w przypadku których nie następuje zmiana właściciela:
- gmina Kórnik, obręb Żerniki, ark. 1, dz. o nr ewid. 55/1.
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części, na których zostanie przeprowadzona przebudowa innych dróg publicznych- przebudowa pasa drogi ekspresowej S11 (, w przypadku których nie następuje zmiana właściciela:
- gmina Kórnik, obręb Żerniki, ark. 1, dz. o nr ewid. 55/1, 33/7.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej będzie zatwierdzać projekt budowlany i zatwierdzać podział nieruchomości.
Z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 21.12.2020r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym - Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
Strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Dróg i Gospodarki Przestrzennej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań (I piętro, pokój 142, tel.61-8410-652), w godzinach pracy Urzędu.
Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail: anna.malec@powiat.poznan.pl. Ewentualne wnioski, uwagi można składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu, pocztą tradycyjną bądź za pośrednictwem platformy ePUAP, do dnia 04 stycznia 2021r.
Z up. Starosty Poznańskiego Joanna Kostrzewska Z- ca Dyrektora Wydziału Dróg i Gospodarki Przestrzennej (dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się:
1. Tablica ogłoszeń i BIP Starostwa Powiatowego w Poznaniu
2. Tablica ogłoszeń i BIP właściwego Urzędu Gminy
3. Prasa lokalna
4. WD - a/a
Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik o aukcji na sprzedaż samochodu osobowego
OGŁOSZENIE
Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik
o aukcji na sprzedaż samochodu osobowego
Na podstawie § 9 ust. 1 pkt 3 w związku z § 27 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 2004) Miasto i Gmina Kórnik z siedzibą przy Placu Niepodległości 1, 62-035 Kórnik
Sprzeda:
Samochód straży pożarnej marki STAR poj. skokowa 11100 cm3, rok produkcji 1972, nr rejestracyjny PZ 70617, przebieg 34 190 km.
Cena wywoławcza - 5000,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy złotych), przy czym cena zakupu nie może być niższa od ceny wywoławczej.
Samochód można oglądać po wcześniejszym umówieniu (nr tel. 608 529 606) w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Kórniku przy ul. 20 Października 93, 62-035 Kórnik.
Aukcja odbywać się będzie za pośrednictwem strony https://allegro.pl/ogloszenie/star-244-samochod-strazy-pozarnej-9700335855.
Aukcja zakończy się 15 października 2020r. o godz. 8:13.
Termin związania ofertą ustala się na 30 dni od dnia upływu terminu zakończenia aukcji.
Podmiot wyłoniony w wyniku przeprowadzonej aukcji zostanie zaproszony do podpisania umowy w Urzędzie Miasta i Gminy Kórnik w terminie określonym przez sprzedającego nie dłuższym niż 14 dni od daty rozstrzygnięcia aukcji.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zawarcia umowy.
Składniki majątku ruchomego objętego aukcją zostaną przekazane wybranemu oferentowi po wpłaceniu przez niego zaoferowanej ceny na konto bankowe Miasta i Gminy Kórnik nr 26 9076 0008 2001 0000 0215 0002.
Organizatorowi aukcji przysługuje prawo zamknięcia aukcji bez rozstrzygnięcia.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - PDF
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 13 lipca 2020 r.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 13 lipca 2020 r.
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie Żerniki, Gmina Kórnik, powiat poznański, woj. wielkopolskie
II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie Żerniki, Gmina Kórnik, powiat poznański, woj. wielkopolskie - PDF (790 KB)
Obwieszczenie w sprawie Centralnego Portu Komunikacyjnego
Obwieszczenie w sprawie Centralnego Portu Komunikacyjnego - PDF
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 7 lutego 2020 r.
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 7 lutego 2020 r. - PDF
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie decyzji nr 6614/19 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej Miastu i Gminie KÓRNIK
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie decyzji nr 6614/19 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej Miastu i Gminie KÓRNIK - PDF
Obwieszczenie Burmistrza Gminy Mosina
Obwieszczenie Burmistrza Gminy Mosina - PDF
Obwieszczenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 29 lipca 2019 r.
Obwieszczenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 29 lipca 2019 r. o poinformowaniu Stron postępowania przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego pismem znak: DSR-I.7430.33.2019 z dnia 29 lipca 2019 r. o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy dot. zatwierdzenia ?Projektu robót geologicznych dla ustalenia warunków hydrogeologicznych dla projektowanej drogi ekspresowej S11 Kórnik ? Ostrów Wielkopolski, ODCINEK A, Kórnik ? Jarocin" - pobierz
Obwieszczenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 15 lipca 2019 r.
Obwieszczenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 15 lipca 2019 r. o wystąpieniu przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego pismem znak: DSR-I.7430.33.2019 z dnia 15 lipca 2019 r. do Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik, Wójta Gminy Zaniemyśl, Burmistrza Miasta Środa Wielkopolska, Wójta Gminy Krzykosy, Wójt Gminy Nowe Miasto nad Wartą, o zaopiniowanie "Projektu robót geologicznych dla ustalenia warunków hydrogeologicznych dla projektowanej drogi ekspresowej S11 Kórnik - Ostrów Wielkopolski, ODCINEK A, Kórnik - Jarocin" - pobierz
Ogłoszenie o przystąpieniu do opracowywania projektu Programu ochrony środowiska przed hałasem dla dróg krajowych i odcinka autostrady A2 (Konin - granica województwa) oraz o poddaniu go procedurze zapewnienia możliwości udziału społeczeństwa
Ogłoszenie o przystąpieniu do opracowywania projektu Programu ochrony środowiska przed hałasem dla dróg krajowych i odcinka autostrady A2 (Konin - granica województwa) oraz o poddaniu go procedurze zapewnienia możliwości udziału społeczeństwa - PDF
Terminy przyjmowania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego (500 +) oraz świadczenia Dobry Start (300 +)
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kórniku informuje, że wnioski o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego (500 +) oraz świadczenia Dobry Start (300 +) będą przyjmowane :
- od 1.07.2019 w formie elektronicznej (bankowość elektroniczna, Portal Emp@tia, PUE ZUS)
- od 1.08.2019 w formie papierowej w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Kórniku ul. Poznańska 34a w godz. 8.00 do 15.00
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 7 czerwca 2019 r.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 7 czerwca 2019 r. o wydaniu decyzji Wojewody Wielkopolskiego uchylającej w części decyzję Starosty Poznańskiego Nr 20/2017 z dnia 14.09.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie/rozbudowie drogi powiatowej nr 2477 Gądki-Szczodrzykowo, powiat poznański, województwo wielkopolskie, i orzekającej w zakresie uchylenia, a w pozostałej części utrzymującej zaskarżoną decyzję w mocy - pobierz
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 30 maja 2019 roku
dot. wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawia wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi powiatowej nr 2489P wraz z przepustem na rzece Głuszynka, gmina Kórnik, znak sprawy: WD.6740.25.2019.ST. - pobierz PDF
Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego o przystąpieniu do procedury zapewnienia udziału społeczeństwa w opracowywaniu nw. projektów Programów ochrony powietrza
Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego o przystąpieniu do procedury zapewnienia udziału społeczeństwa w opracowywaniu nw. projektów Programów ochrony powietrza - pobierz PDF
Obwieszczenia Prezydenta Miasta Poznania
Dotyczące wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Przebudowa odcinka linii jednotorowej na dwutorowy 110kV oraz budowa dwutorowej linii napowietrznej 110kV relacji Nagradowice - Garaszewo (odc. GPZ Nagradowice - słup nr 49 (tor 1-2-92) / nr 44 (tor 1-2-65)), Kromolice - Garaszewo (odc. GPZ Nagradowice - słup nr 49 (tor 1-2-92) / nr 44 (tor 1-2-65))" w ramach zadania: Przebudowa linii napowietrznej 110kV Kromolice - Nagradowice - Kromolice - Swarzędz oraz Kromolice - Gądki wraz z budową RS Garaszewo w celu zwiększenia bezpieczeństwa energetycznego aglomeracji poznańskiej oraz budowa linii napowietrznej dwutorowej w relacji Nagradowice - RS Garaszewo.
Obwieszczenie z dnia 29.11.2018 r. - pobierz PDF
Obwieszczenie z dnia 20.12.2018 r. - pobierz PDF
Obwieszczenie z dnia 31.01.2019 r. - pobierz PDF
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 1 marca 2019 roku
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu z dnia 4 lutego 2019 r.
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 17 listopada 2018 r.
Obwieszczenie dot. wydania decyzji Starosty Poznańskiego nr 30/2018 z dnia 14.11.2018 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na budowę scieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2476P na odcinku droga wojewódzka nr 434 - Runowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj" - pobierz PDF
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 29 października 2018 r.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 29 października 2018 r. o zakończeniu postępowania dowodowego w toku postępowania administracyjnego w sprawie odwołania od decyzji Starosty Poznańskiego Nr 20/2017 z dnia 14.09.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie/rozbudowie drogi powiatowej nr 2477 Gądki-Szczodrzykowo, powiat poznański, województwo wielkopolskie - pobierz PDF
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 17 października 2018 r.
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 17 października 2018 r. dot. wszczęcia postępowania w sprawie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na budowę ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2476P na odcinku droga wojewódzka nr 434 - Runowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj" - pobierz PDF
Ogłoszenie o przystąpieniu do opracowywania projektu ochrony środowiska przed hałasem oraz o ich poddaniu procedurze zapewnienia możliwości udziału społeczeństwa
Dobry Start 300 dla ucznia
W związku z realizacją rządowego programu Dobry Start informuję, że zgodnie z zgodnie z § 13 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 istnieje możliwość składania wniosku o przyznanie świadczenia drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego, czyli przy pomocy Platformy Informacyjno ? Usługowej CSIZS Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej , na stronie
www.empatia.mrpips.gov.pl, od dnia 1.07.2018 r.
Ponadto istnieje możliwość składania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia dobry start za pośrednictwem banków krajowych świadczących usługi drogą elektroniczną ? na analogicznych zasadach jak wnioski o świadczenie wychowawcze.
Zgodnie z § 28 ust.1 i 2 rozporządzenia, wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia dobry start w formie papierowej przyjmowane są od dnia
1.08.2018 do dnia 30.11.2018 .
Wnioski złożone po upływie terminu 30 listopada pozostawia się bez rozpatrzenia.
OBWIESZCZENIE - WOJEWODA WIELKOPOLSKI
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.), w związku z art. 11c i art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1496 ze zm.; w brzmieniu obowiązującym do dnia 31.12.2017 r.), zawiadamiam o zakończeniu postępowania dowodowego w toku postępowania administracyjnego w sprawie odwołania od decyzji Starosty Poznańskiego Nr 20/2017 z dnia 14.09.2017 r. (znak WD.6740.35.2017) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie/rozbudowie drogi powiatowej nr 2477 Gądki-Szczodrzykowo, powiat poznański, województwo wielkopolskie i przystąpieniu do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.
Strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, Wydział Infrastruktury i Rolnictwa, al. Niepodległości 16/18, budynek C, pok. 104 (tel. 61-8541291) w następujących godzinach: poniedziałek od 8.15 do 16.00, środa, piątek od 8.15 do 15.15, wtorek, czwartek od 12.00 do 15.15., i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ, do dnia 15 czerwca 2018 r.
Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, w urzędach gmin właściwych ze względu na przebieg drogi, w Biuletynach Informacji Publicznej tych urzędów, a także w prasie lokalnej.
z up. Wojewody Wielkopolskiego
Marcin Karpiński
Kierownik Oddziału
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z 8 stycznia 2018 r.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 7 grudnia 2017 r.
Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu
Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu - pobierz PDF
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego o wniesieniu odwołania od decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Poznaniu
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego nr 20/2017 o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej podlegającej na przebudowie/rozbudowie drogi powiatowej nr 2477 Gądki - Szczodrzykowo.
Zapoznaj się z pełną treścią obwieszczenie - kliknij TUTAJ
Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 21 sierpnia 2017 r.
w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie/rozbudowie drogi powiatowej nr 2477 Gądki-Szczodrzykowo - PDF
Likwidacja wyrobów zawierających azbest w roku 2017
Informujemy, iż od dnia 27 lutego br. można składać w urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwego dla położenia danej nieruchomości wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest. Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości (kserokopię aktu notarialnego, odpisu z księgi wieczystej lub inne, na której potwierdzono przez gminę okazanie oryginału do wglądu lub oryginał tych dokumentów).
Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad zawarte są w załączniku do Uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu Nr 1511/2017 z dnia 24 lutego 2017 roku.
Powiat Poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie).
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić odpowiednie oświadczenie oraz formularz informacyjny.
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem azbestu.
Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 16 sierpnia br.
Formularz informacyjny dot. pomocy de minimis (wersja obsługiwana przez czytnik ekranu)
Źródło: http://www.bip.powiat.poznan.pl/1588,azbest
Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego
Konsultacje społeczne Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Poznania na lata 2016-2025
ZAWIADOMIENIE STOWARZYSZENIA METROPOLII POZNAŃ
ZAWIADOMIENIE
STOWARZYSZENIA METROPOLII POZNAŃ
Na podstawie art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz. 672. ze zm.) i art. 39 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016, poz. 353 z późn. zm.), Stowarzyszenie Metropolia Poznań
podaje do publicznej wiadomości
następujące informacje:
Stowarzyszenie Metropolia Poznań przystąpiło do opracowywania projektu Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Poznania na lata 2016-2025 wraz z Prognozą Oddziaływania na Środowisko projektu Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej.
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Poznania ma na celu m.in. stworzenie zintegrowanego podejścia do zagadnień transportowych na terenie MOF oraz spójne planowanie inwestycji w tym zakresie we wszystkich dwudziestu dwóch gminach współtworzących obszar Metropolii.
W związku z powyższym osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią wyżej wymienionych projektów dokumentów w terminie od dnia 11.10.2016 r. do dnia 31.10.2016 r.:
· w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Poznań, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 8, 61-124 Poznań,
· w Urzędach Gmin współtworzących obszar Metropolii Poznań,
· na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędów Gmin współtworzących obszar Metropolii Poznań,
· na stronie internetowej: mobilnosc@metropoliapoznan.pl.
Uwagi i opinie do projektu Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej i Prognozy oddziaływania na środowisko można składać w w/w terminie w następujące sposoby:
· pocztą tradycyjną na adres: ATMOTERM S.A., ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole,
· osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Metropolii Poznań, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 8, 61-124 Poznań lub w trakcie spotkań konsultacyjnych w gminach,
· w formie elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym poprzez formularz uwag online zamieszczony na stronie internetowej: mobilnosc@metropoliapoznan.pl
W ramach konsultacji społecznych w dwudziestu dwóch gminach Metropolii Poznań przeprowadzone zostaną spotkania konsultacyjne. Harmonogram spotkań przedstawiono poniżej:
Lp. |
Gmina |
Miejsce konsultacji |
Data konsultacji |
Godzina spotkania |
1 |
Szamotuły |
Sala sesyjna (nr 28) I piętro w budynku Miasta i Gminy Szamotuły, wejście od ul. Wojska Polskiego |
2016-10-12 |
16.30 |
2 |
Oborniki |
Sala Sesyjna Urzędu Miejskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76 |
2016-10-12 |
15.00 |
3 |
Suchy Las |
Sala konferencyjna / sesyjna w Parku Wodnym OCTOPUS, ul. Szkolna 18 |
2016-10-12 |
17:00 |
4 |
Skoki |
Sala sesyjna UMiG Skoki, ul. Ciastowicza 11 w Skokach |
2016-10-13 |
16.30 |
5 |
Murowana Goślina |
|
2016-10-13 |
16.30 |
6 |
Czerwonak |
Sala konferencyjna Urzędu Gminy Czerwonak |
2016-10-13 |
16.30 |
7 |
Pobiedziska |
Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska |
2016-10-17 |
15.30 |
8 |
Swarzędz |
Ośrodek Kultury w Swarzędzu, ul. Poznańska 14 (wejście od ul. Jesionowej) |
2016-10-17 |
16.30 |
9 |
Kostrzyn |
Sala Sesyjna Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5 |
2016-10-17 |
16.30 |
10 |
Kleszczewo |
Gminny
Ośrodek Kultury i |
2016-10-18 |
18.00 |
11 |
Kórnik |
Budynek Strażnicy OSP Kórnik, ul. 20 Października 93, 62-035 Kórnik |
2016-10-18 |
16.30 |
12 |
Śrem |
Biblioteka Publiczna w Śremie, ul. Grunwaldzka 10, 63-100 Śrem. |
2016-10-18 |
16.30 |
13 |
Luboń |
Biblioteka Miejska w Luboniu (Czytelnia), ul. Żabikowska 42 |
2016-10-19 |
16.30 |
14 |
Puszczykowo |
Sala Sesyjna Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo |
2016-10-19 |
16.30 |
15 |
Mosina |
Sala 110 Urzędu Miejskiego w Mosinie, Plac 20 Października 1 |
2016-10-19 |
16:30 |
16 |
Buk |
Sala narad w Urzędzie Miasta i Gminy Buk (pokój nr 32) |
2016-10-20 |
15.30 |
17 |
Komorniki |
Sala Sesyjna (pok. 003) Urzędu Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 52-062 Komorniki |
2016-10-20 |
15.30 |
18 |
Stęszew |
Sala sesyjna (nr 23 II piętro) w Urzędzie Miejskim Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11 |
2016-10-20 |
16.30 |
19 |
Poznań |
Sala błękitna w UMP przy Placu Kolegiackim 17 w Poznaniu |
2016-10-24 |
17:00 |
20 |
Tarnowo Podgórne |
Sala nr 21, ul. Poznańska 94 (budynek C), Tarnowo Podgórne |
2016-10-24 |
16.30 |
21 |
Rokietnica |
Sala sesyjna (I piętro) Urzędu Gminy w Rokietnicy, ul. Golęcińska 1 |
2016-10-25 |
16.30 |
22 |
Dopiewo |
Sala konferencyjna Urzędu Gminy w Dopiewie (I piętro, sala nr 103), ul. Leśna 1c |
2016-10-25 |
16.30 |
Informujemy, iż w ramach przeprowadzanej procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w/w projekt opiniowany jest przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz Wielkopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i opinii jest Stowarzyszenie Metropolia Poznań. Uwagi i opinie powinny zawierać: Imię i nazwisko / nazwa podmiotu zgłaszającego oraz datę zgłoszenia. Zachęcamy do skorzystania z formularza uwag dostępnego w wersji papierowej jak również elektronicznej na stronie mobilnosc@metropoliapoznan.pl
Uwagi i opinie złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Zadanie jest realizowane przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej przyznanych w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
Ogłoszenie Zarządu Województwa Wielkopolskiego
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu z dnia 21 marca 2016 r.
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu z dnia 12 kwietnia 2016 r.
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu z dnia 13 kwietnia 2016 r.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 15 września 2015 r.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 3 sierpnia 2015 r.
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego z dnia 7 kwietnia 2015 roku w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej zbiorczej od drogi wojewódzkiej nr 433 obr. Żerniki do rowu melioracyjnego na dz. nr ewid. 1 w m. Robakowo, gmina Kórnik - etap 1 - droga gminna.
Obwieszczenie Starosty Poznańskiego
Obwieszczenie ws. farmy wiatrowej wielkopolska 2
INFORMACJA
Urząd Miejski w Kórniku informuje, że w dniu Wszystkich Świętych, 1 listopada, nastąpi zmiana organizacji ruchu w rejonie cmentarza parafialnego w Kórniku.
Zmiana polegać będzie na wprowadzeniu zakazu zatrzymywania się (znak B-36) po obu stronach ulicy 20 Października, na odcinku od ul. Strzeleckiej do ul. Średzkiej.
Ruch samochodów na ul. 20 Października (jednokierunkowy) odbywać się będzie bez zmian.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 3 lipca 2014 r.
Projekt Strategii ZIT
Stowarzyszenie Metropolia Poznań przekazało Członkom Rady Metropolii przygotowany przez Centrum Badań Metropolitalnych projekt "Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w miejskim obszarze funkcjonalnym Poznania". Opracowanie, w części projektowej, uwzględnia większość postulatów zgłoszonych przez członków Stowarzyszenia w trakcie kwerendy zainicjowanej w kwietniu 2013 r.
Załączniki:
- Strategia ZIT cz1: ZIT1.pdf
[8363.88kb]
- Strategia ZIT cz2: ZIT2.pdf
[1833.88kb]
Obwieszczenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego e gminie Kórnik, obręb Kamionki
Treść obwieszczenia - kliknij tutaj
D o d a t e k e n e r g e t y c z n y
- Dla gospodarstwa domowego prowadzonego przez osobę samotną - 11,36zł miesięcznie,
- Dla gospodarstwa domowego składającego się z 2 do 4 osób- 15,77zł miesięcznie,
- Dla gospodarstwa domowego składającego się z co najmniej 5 osób-18,93 miesięcznie.
Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy
Art. 23 ust.1 pkt 1 w związku z art. 19 ust. 1 pkt 3 i art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 5, poz. 13 ze zm.)
1. Nazwa i adres organizatoraGmina Kórnik, w imieniu której działa Burmistrz Gminy Kórnik.
Adres:
Urząd Miejski w Kórniku,
Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik.
2. Określenie przewidywanego trybu zamówieniaBezpośrednie zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego z podmiotem wewnętrznym, w rozumieniu rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70, powołanym do świadczenia usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym Dz. U. z 2011 r., Nr 5, poz. 13 ze zm.)
3. Określenie rodzaju transportu oraz linii komunikacyjnej, linii komunikacyjnych lub sieci komunikacyjnej, na których będą wykonywane przewozy 3.1 Rodzaj transportuPubliczny transport zbiorowy – autobusowy.
3.2 Obszar objęty przedmiotem zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Kórnik oraz Gminy Zaniemyśl, Gminy Środa Wielkopolska – na podstawie zawartych porozumień międzygminnych. Zamówienie obejmuje wykonywanie przewozu osób na liniach komunikacyjnych:
1) linia nr 501
2) linia nr 502
3) linia nr 560
4) linia nr 561
5) linia nr 580
6) linia nr 581
7) linia nr 582
8) linia nr 583
9) linia nr 590
10) linia nr 591
11) linia nr 592
12) linia nr 593
13) linia nr 594
14) linia nr 595
15) linia nr 596
4. Przewidywana data bezpośredniego zawarcia umowyPrzewidywana data zawarcia umowy dla usług opisanych w niniejszym ogłoszeniu nastąpi w dniu 18 grudnia 2014 r.
5. Zmiana informacjiNa podstawie art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r., Nr 5, poz. 13 ze zm.) zastrzega się możliwość zmiany powyższych informacji.
6. Miejsce zamieszczenia ogłoszenia1) Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej,
2) Biuletyn Informacji Publicznej,
3) Tablica informacyjna Urzędu Miejskiego w Kórniku,
4) Strona internetowa organizatora.
OBWIESZCZENIE WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO
WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO
z dnia 12 kwietnia 2011 r.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych
ark. 1, dz. nr ew. 21/2, 20/5 (20/11, 20/12),
gmina Kleszczewo, obręb Tulce:
ark. 2, dz. nr ewid. 80, 81 (81/1, 81/2), 93/10, 94 (94/1, 94/2).
W wykazie zastosowano następujące oznaczenia:
− przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi;
− w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale;
− tłustym drukiem zaznaczono działki w liniach rozgraniczających teren.
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są
również poniższe nieruchomości lub ich części, na których zostanie przeprowadzona przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu lub/i przebudowa drogi innej kategorii, w przypadku których nie następuje zmiana właściciela (w nawiasie podano nr działki przed podziałem):
ark. 1, dz. nr ew. 22/12, 21/1, 22/15,
gmina Kleszczewo, obręb Tulce:
ark. 1, dz. nr ewid. 1/3, 239/3, 56,
ark. 2, dz. nr ewid. 95/9, 95/16, 94/2 (94), 97/1.
Zgodnie z art. 11d ust. 9 i 10 z dniem zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu jest nieważna. Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Strony niniejszego postępowania mogą się zapoznać z aktami oraz składać uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, Wydział Infrastruktury i Rolnictwa, al. Niepodległości 16/18, budynek C, pok. 106 (tel. 61-8541289 lub 61-8541275) do dnia wydania decyzji. Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikającego z art. 10 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
/-/ Aida Januszkiewicz - Piotrowska
z-ca Dyrektora Wydziału Infrastruktury i Rolnictwa
Informacja z Ministerstwa Skarbu na temat PRYWATYZACJI
Rozporządzenie porządkowe Wojewody Wilekopolskiego z dnia 25 maja 2010 r. w sprawie zakazu wstępu na wały przeciwpowodziowe na terenie województwa wielkopolskiego
Zawiadomienie Gospodarstwa Rybackiego "Miłosław"
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 10 marca 2010 r.
Protokół z posiedzenia komisji konkursowej w sprawie naboru na stanowisko Kierownika Centrum Rekreacji i Sportu w Kórniku.
Protokół
z posiedzenia komisji konkursowej w sprawie naboru na stanowisko Kierownika Centrum Rekreacji i Sportu w Kórniku.
W dniu 2 marca 2010 roku o godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Kórniku nastąpiło otwarcie ofert złożonych na stanowisko Kierownika Centrum Sportu i Rekreacji.
Na konkurs wpłynęło 9 ofert.
Otwarcia ofert dokonała Komisja w składzie :
Jerzy Lechnerowski – Burmistrz Gminy Kórnik
Hieronim Urbanek – W-ce Burmistrz Gminy Kórnik
Leszek Książek - Sekretarz Gminy Kórnik
Katarzyna Szamałek – Skarbnik Gminy Kórnik
Magdalena Matelska- Bogajczyk – kierownik Wydziału Promocji Gminy, Kultury i Sportu
Henryka Kalinowska – kierownik Wydziału Administracyjno-Organizacyjnego
Roman Genstwa – z-ca przewodniczącego Rady Miejskiej w Kórniku.
Przy otwarciu ofert obecni byli również zainteresowani, Wojciech Kiełbasiewicz i Krzysztof Grolewski.
W dalszej części posiedzenia komisja zapoznała się ze złożonymi ofertami, zostały sprawdzone pod kątem zgodności z wymogami stawianymi przy naborze na stanowisko.
Wszystkie złożone oferty spełniają wymagania.
W wyniku wstępnej selekcji do następnego etapu /rozmowa kwalifikacyjna/ zakwalifikowały się następujące osoby :
1.Wojciech Kiełbasiewicz
2.Tomasz Nowakowski
3.Laura Waligóra
4.Małgorzata Kurzawa
5.Piotr Posadzy
6.Kajetan Koprowiak
7.Krzysztof Grolewski
8.Dariusz Nowak
9.Anita Matela-Wiczyńska
Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 19 marca 2010 roku w Urzędzie Miejskim w Kórniku.
Burmistrz Gminy
Rozliczenie rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu informuje, iż w związku trwającą akcją rozliczania rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych za rok 2009 w celu promowania i usprawnienia akcji,
- w dniu 6 marca 2010 r. w godzinach od 9-13 zorganizowany będzie tzw. „Dzień otwarty”,
- w dniu 24 kwietnia 2010 r. Urząd będzie czynny w godzinach od 9-13,
- w dniach od 26-30 kwietnia br. wydłużona zostanie do godziny 18 praca tutejszego Urzędu.
Powyższe dotyczy siedziby tutejszego Urzędu, mieszczącej się w Poznaniu przy ul. Chłapowskiego 17/18, jak również budynku Urzędu w Swarzędzu przy ul. Dworcowej.
Celem powyższej akcji jest umożliwienie złożenia zeznań rocznych i udzielenie informacji w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych.
Jednocześnie tutejszy organ podatkowy informuje, że na stronie internetowej www.pus.poznan.pl dostępne są wszelkiego rodzaju informacje, które mogą ułatwić składanie zeznań, m.in. w jaki sposób złożyć zeznanie przez internet.
W godzinach pracy Urzędu, pod numerem telefonu 61 657-87-17 (siedziba w Poznaniu) oraz 61 651-25-36 (siedziba w Swarzędzu) uzyskać można informacje w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych.
Informacje uzyskać można również dzwoniąc pod numer Krajowej Informacji Podatkowej 0 801 055 055 (z telefonu stacjonarnego) lub (22) 3300330 (z telefonu komórkowego).
W załączeniu przesyła się również opracowaną przez tutejszy Urząd broszurę informacyjną- poradnik zawierający praktyczne wskazówki niezbędne przy wypełnianiu zeznania. W poradniku można znaleźć informacje, w jaki sposób dokonać wyboru właściwego formularza, jak prawidłowo obliczyć podatek. Powyższa broszura dostępna jest także na stronie internetowej, pod adresem:
www.pus.poznan.pl/pdf/Jak_wypelnic_pit_za_2009_broszura.pdf
Ponadto na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem
www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=151&id=27734 dostępne są formularze zeznań rocznych, również w wersji interaktywnej.
Możliwym jest także, po wcześniejszym uzgodnieniu, przekazanie do siedzib urzędów gmin lub miast druków i broszur informacyjnych.
Naczelnik Urzędu Skarbowego
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 12 lutego 2010 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego
KONKURS NA NAZWĘ CENTRUM REKREACJI I SPORTU W KÓRNIKU
Urząd Miejski w Kórniku ogłasza konkurs na nazwę Centrum Rekreacji i Sportu
w Kórniku.
- Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszej propozycji nazwy, która zostanie wykorzystana do identyfikacji, popularyzacji i promocji Centrum Rekreacji i Sportu w Kórniku.
- W konkursie mogą brać udział osoby fizyczne oraz organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. nr 96, poz. 873 z późn. zm.).
- Uczestnik Konkursu, w terminie do dnia 12.03.2010r. składa propozycję nazwy wraz z wypełnioną kartą identyfikacyjną autora w zamkniętej kopercie z napisem „Konkurs na nazwę Centrum Rekreacji i Sportu w Kórniku” w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Kórniku.
- Karta identyfikacyjna autora powinna zawierać:
a) imię i nazwisko autora nazwy, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail,
b) klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu wyłonienia zwycięzcy konkursu zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2005, nr 108 poz. 909)” z czytelnym podpisem;
- Zdobywca I miejsca otrzyma nagrodę rzeczową. Nagroda zostanie przekazana po podpisaniu umowy o przeniesieniu autorskich praw majątkowych na wykorzystanie nazwy.
- Wyłoniona drogą niniejszego konkursu nazwa staje się własnością organizatora konkursu, który może ją w dowolny sposób wykorzystać.
- Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o laureacie konkursu oraz umieszczania tych informacji w materiałach reklamowych organizatora oraz w mediach i Internecie.
- Prace konkursowe (propozycje nazwy) nie będą odsyłane uczestnikom konkursu.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012
OBWIESZCZENIE
WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO
z dnia 20 stycznia 2010 r.
o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012
Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o przygotowaniu finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
(Dz. U. z 2007 r., nr 173, poz. 1219, ze zm.)
zawiadamiam
o wydaniu w dniu 12 stycznia 2010 r. decyzji nr 5/09 (IR.III-1.7045-4-EURO/09) w sprawie uchylenia decyzji nr 4/09 z 15 października 2009 r. i ustalenia lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012 dla inwestycji polegającej na budowie stacji elektroenergetycznej 400/110 kV Kromolice, przewidzianej do realizacji na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie w ewidencji gruntów: gmina Kórnik, obręb Kromolice, dz. nr 10/6.
Zainteresowani mogą zapoznać się z treścią decyzji w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, Wydział Infrastruktury i Rolnictwa, al. Niepodległości 16/18, budynek C, pok. 103 lub 106 (tel. 61-8541-751) oraz na stronie internetowej www.poznan.uw.gov.pl (Komunikaty/Obwieszczenia).
Od niniejszej decyzji służy odwołanie do Ministra Infrastruktury za pośrednictwem Wojewody Wielkopolskiego w terminie 14 dni od dnia obwieszczenia lub doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji. Zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy, w związku z art. 49 KPA zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie w urzędach gmin właściwych ze względu na lokalizację inwestycji, we właściwym urzędzie wojewódzkim, na stronach internetowych tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
z up. Wojewody Wielkopolskiego
/-/ Aida Januszkiewicz - Piotrowska
z-ca Dyrektora Wydziału Infrastruktury
i Rolnictwa
Informacja Burmistrza Gminy Kórnik o wykazie dotyczącym dzierżawy, wywieszonym na tablicy ogloszeń
BURMISTRZ GMINY KÓRNIK
INFORMUJE
Na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Kórniku od dnia 15 stycznia 2010 r.
do 5 lutego 2010 r., wywieszony został niżej wymieniony wykaz dotyczący dzierżawy:
Þ 1 działki nr 104 położonej w miejscowości Robakowo,
Þ 4 działek nr 509/2, 510/3, 526/8, 547 położonych w miejscowości Kórnik obręb Bnin,
Þ 3 działek nr 180/5, 180/6, 180/7 położonych w miejscowości Czmoniec,
Ä 1 działki nr 151 położonej w miejscowości Dębiec – przeznaczonej na cele sołeckie,
Ä część działki nr 164 położonej w miejscowości Dębiec - przeznaczonej na cele sołeckie,
Ä 1 działki nr 112 położonej w miejscowości Czołowo - przeznaczonej na cele sołeckie,
Ä 1 działki nr 41 położonej w miejscowości Dziećmierowo - przeznaczonej na cele sołeckie.
Bliższe informacje można zasięgnąć w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami tut. Urzędu, Pl. Niepodległości 1 w Kórniku, pok. 203, tel. (0-61) 8170-411 wew. 675.
Obwieszczenie Ministra Infrastruktury zawiadamiające o wydaniu decyzji
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012
Obwieszczenie Burmistrza Gminy Kórnik o wszczęciu postępowania w sprawie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegajacej na demontażu istniejącej linii napowietrznej 15 kV, budowie linii kablowej 15 kV i linii napowietrznej 1
Obwieszczenie Burmistrza Gminy Kórnik o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegajacej na budowie stacji transformatorowej WN/SN Gądki w m. Robakowo gm. Kórnik
Kórnik, dnia 19.10.2009r.
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Gminy Kórnik
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Stosownie do art. 53 pkt. 1, 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2003 Nr 80 poz. 717 ze zmianami), zawiadamiam o wszczęciu postępowania w sprawie
wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla
inwestycji polegającej na:
budowie stacji transformatorowej WN/SN Gądki w m. Robakowo
gm. Kórnik
na działce nr ewid. 33/1 – rejon ulicy Szkolnej.
Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski w związku w/w wszczęciem postępowania, w terminie od 14 dni od daty ogłoszenia.
Wnioski na piśmie należy składać w Urzędzie Miejskim w Kórniku,
Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik.
Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Sprawę prowadzi: Mariusz Kozłowski – tel. 8-972-606 w. 678
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012
OBWIESZCZENIE
WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO
z dnia 15 października 2009 r.
o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012
Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o przygotowaniu finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
(Dz. U. z 2007 r., nr 173, poz. 1219)
zawiadamiam
o wydaniu w dniu 15 października 2009 r. decyzji nr 4/09 (IR.III-1.7045-3-EURO/09) w sprawie ustalenia lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012 dla inwestycji polegającej na budowie stacji elektroenergetycznej 400/110 kV Kromolice, przewidzianej do realizacji na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie w ewidencji gruntów: gmina Kórnik, obręb Kromolice, dz. nr 10/6
Od niniejszej decyzji stronom służy odwołanie do Ministra Infrastruktury za pośrednictwem Wojewody Wielkopolskiego, w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia stron o jej wydaniu.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., nr 98 poz. 1071, t.j., ze zm.), zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Zainteresowani mogą się zapoznać z treścią decyzji w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, Wydział Infrastruktury i Rolnictwa, al. Niepodległości 16/18, budynek C, pok. 103 lub 106 (tel. 61-8541-751).
z up. Wojewody Wielkopolskiego
/-/ Aida Januszkiewicz - Piotrowska
z-ca Dyrektora Wydziału Infrastruktury
i Rolnictwa
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wszczęciu postępowania administracyjnego
Obwieszczenie Ministra Infrastruktury
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska o mozliwości zapoznania się z materiałem dowodowym w sprawie realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie linii wielonapięciowej
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego w sprawie lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012 dla inwestycji polegającej na budowie napowietrznej linii dwutorowej 400 kV relacji Kromolice-Pątnów
OBWIESZCZENIE
WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO
Zgodnie z art. 131 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r., nr 98, poz. 1071, ze zm.)
zawiadamiam
o wniesieniu odwołania od decyzji Wojewody Wielkopolskiego z dnia 10 czerwca 2009 r. nr 3/2009 (WI.III-6.7045-5-EURO/09) w sprawie ustalenia lokalizacji przedsięwzięć Euro 2012 dla inwestycji polegającej na budowie napowietrznej linii dwutorowej 400 kV relacji Kromolice – Pątnów od słupa nr 80 (z wyłączeniem tego słupa) do słupa nr 10, na terenie gmin Kórnik, Kleszczewo, Środa Wielkopolska, Dominowo, Nekla, Września, Kołaczkowo, Strzałkowo, Słupca, Golina, Kazimierz Biskupi, województwo wielkopolskie.
Informuję, że zgodnie z art. 133 Kodeksu postępowania administracyjnego odwołania wraz z aktami sprawy zostały przesłane do Ministra Infrastruktury.
Z treścią odwołań można zapoznać się w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Wydział Infrastruktury, al. Niepodległości 16/18, budynek C, pok. 106 (tel. 0-61-854-12-75).
z up. Wojewody Wielkopolskiego
/-/ Aida Januszkiewicz - Piotrowska
z-ca Dyrektora Wydziału Infrastruktury
i Rolnictwa
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego
Godziny przyjmowania mieszkańców w poniedziałek 8 czerwca 2009 r.
Szanowni Państwo!
W dniu 8 czerwca (poniedziałek)
Burmistrz Jerzy Lechnerowski
będzie przyjmował mieszkańców
w godzinach
od 9:30 do 11:00
Za utrudnienia przepraszamy
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego w sprawie wplynięcia odwołania od decyzji nr 117/09 z dnia 5 maja 2009 r.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę
OBWIESZCZENIE
WOJEWODY WIELKOPOLSKIEGO
Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o przygotowaniu finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 (Dz. U. z 2007 r. Nr 173 poz. 1219 ze zm.), art. 28, art. 33 ust. 1, art. 34 ust. 4 i art. 36 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U.z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz na podstawie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku inwestora z dnia 31.03.2009 r.
zawiadamiam o wydaniu
decyzji Wojewody Wielkopolskiego Nr 117/09 z dnia 5 maja 2009 r. (znak WI.V-11.7111-
90/09) zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę na inwestycję pt.
„Rozbiórka istniejącej linii napowietrznej 220kV Konin – Plewiska na odcinku (52) -212 – 208 – (58), z pominięciem słupów nr 52 i 58 oraz budowę czterotorowej linii napowietrznej 2x400+2x220kV Plewiska – Kromolice na odcinku od słupa r 52 (istniejący) do słupa 58 (istniejący) – po trasie istniejącej linii 220kV Konin - Plewiska” (obiekt kategorii XXVI), dla inwestora:
Polskie Sieci Elektroenergetyczne Operator S.A. ul. Warszawska 165,
05-520 Konstancin - Jeziorna,
zlokalizowaną na działkach o numerach ewidencyjnych: 329/1,329/2, 328, 327, 331, 336/1, 792, 795/1, 795/2, 1043, 274/3, 274/4, 266, 253/2, 257/1, 257/8, 253/5, 253/4, 903, 561, 562, 563, 564, 603, 622, 623/2, 623/1,761, 267, 862, 900, 904, 897 obręb ewidencyjny Kamionki, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 363, 366, 367, 368, 369, 350/140, 350/119, 350/118, 350/305, 350/304, 350/142, 350/143, 350/144, 350/145, 350/147, 350/148, 350/139, 383 obręb ewidencyjny Borowiec, w zakresie objętym niniejszą decyzją, zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez Budownictwo Elektroenergetyczne SELPOL S.A. ul. Ratajska 14/18, 91-231 Łódź obejmującym:
- tom pierwszy część elektroenergetyczna - projektant mgr inż. Józef Gruchała posiadający
uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji
elektrycznych Nr ewid. 524/89/WŁ wydane przez Urząd Miasta Łodzi i wpisanego na listę
członków Łódzkiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa pod nr ŁOD/IE/0762/02,
- tom drugi konstrukcje i fundamenty – projektant mgr inż. Włodzimierz Szafrański
posiadający uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
Nr 264/86/Ł, wydane przez Urząd Miasta Łodzi i wpisanego na listę członków Łódzkiej
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa pod nr ŁOD/BO/3239/03,
- tom trzeci dokumentacja prawna,
z zachowaniem następujących warunków zgodnie z art. 36 ust. 1 oraz art. 42, ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane:
1. Szczególne warunki zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych:
- budowę należy prowadzić zgodnie z warunkami pozwolenia, zatwierdzonym projektem
budowlanym i obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz zapewnić dojście i dojazd do działek, budynków i urządzeń z nimi związanych w trakcie wykonywania robót,
- przed przystąpieniem oraz w trakcie wykonywania robót należy przestrzegać i spełniać
warunki i wymogi zawarte w opiniach, uzgodnieniach i decyzjach organów i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany,
- istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków
decyzji pozwolenia na budowę jest dopuszczalne jedynie po uzyskaniu decyzji
o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę,
- geodezyjne wyznaczenie obiektu oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
należy powierzyć uprawnionemu geodecie
2. Czas użytkowania tymczasowych obiektów budowlanych:
- obiekty budowlane postawione na czas budowy mogą być użytkowane nie dłużej
niż 30 dni od daty zawiadomienia o zakończeniu budowy.
3. Termin rozbiórek:
1. istniejących obiektów budowlanych nie przewidzianych do dalszego użytkowania – przed rozpoczęciem robót objętych nin. pozwoleniem,
2. tymczasowych obiektów budowlanych – 30 dni od daty zawiadomienia o zakończeniu robót
4. Kierownik budowy (robót) jest zobowiązany prowadzić dziennik budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 953) oraz sporządzić lub zapewnić sporządzenie – przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, zgodnie z § 6, pkt. 6 lit. b Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126).
5. Inwestor jest zobowiązany do powołania inspektora nadzoru inwestorskiego (§ 2 ust. 1pkt 11,
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 19.11.2001r. w sprawie rodzajów obiektów
budowlanych, przy realizacji których jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru
inwestorskiego, Dz. U. Nr 138 z 4.12.2001 r. ze zm.)
6. Inwestor jest zobowiązany zawiadomić Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy, co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem przystąpienia do użytkowania,
7. Szczegółowe warunki w zakresie ochrony środowiska:
- w trakcie prac budowlanych inwestor jest zobowiązany uwzględnić ochronę środowiska
na obszarze prowadzenia prac, a w szczególności ochronę gleby, zieleni, naturalnego
ukształtowania terenu i stosunków wodnych poprzez wykorzystywanie i przekształcanie
wymienionych elementów przyrodniczych wyłącznie w takim zakresie, w jakim jest to
objęte zatwierdzonym projektem budowlanym, wymogami uzgodnień i decyzji organów
i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany,
- gospodarkę odpadami prowadzić zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia
2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 62, poz. 628 ze zm.)
8. Obszar oddziaływania obiektu mieści się w pasie o szerokości 44m (22m w obie strony
od osi linii) przebiegającym przez działki: 329/1,329/2, 328, 327, 331,
336/1, 792, 795/1, 795/2, 1043, 274/3, 274/4, 266, 253/2, 257/1, 257/8, 253/5, 253/4, 903,
561, 562, 563, 564, 603, 622, 623/2, 623/1,761, 267, 862, 900, 904, 897 obręb
ewidencyjny Kamionki, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 363, 366, 367, 368, 369, 350/140,
350/119, 350/118, 350/305, 350/304, 350/142, 350/143, 350/144, 350/145, 350/147,
350/148, 350/139, 383 obręb ewidencyjny Borówiec, zgodnie z art. 28 ust. 2 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
9. Niniejsza decyzja, zgodnie z art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o przygotowaniu
finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 (Dz. U. z 2007 r. Nr 173 poz.1219) podlega natychmiastowemu wykonaniu.
UZASADNIENIE
W dniu 31 marca 2009 r. inwestor – Polskie Sieci Elektroenergetyczne Operator S.A. ul. Warszawska 165, 05-520 Konstancin - Jeziorna, złożył wniosek o zatwierdzenie projektu budowlanego i wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla przedmiotowej inwestycji załączając wymagane prawem dokumenty:
- 4 egz. projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami i opiniami wynikającymi z przepisów
szczególnych, wykonany przez osoby posiadające właściwe uprawnienia projektowe,
- decyzję Wojewody Wielkopolskiego o ustaleniu lokalizacji przedsięwzięcia EURO 2012
Nr 3 z dnia 29 stycznia 2009 r. znak WI.III-3.7045-84-EURO/08,
- decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o środowiskowych
uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z dnia 28 listopada 2008 r.
znak RDOŚ-30-OO.II-66191-12/08/js, ŚR.VII-6.66191-6/07,
- oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Na podstawie art. 82 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) stwierdzono, że w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z dnia 28 listopada 2008 r. nie zostało przedstawione stanowisko w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz postępowania w sprawie trans granicznego oddziaływania na środowisko w ramach niniejszego postępowania.
Mając na uwadze art. 88 ust.1 ww. ustawy dokonano analizy, czy we wniosku
o wydanie niniejszej decyzji zostały dokonane zmiany w stosunku do wymagań określonych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W przedmiotowym wniosku nie stwierdzono zmian. Również wnioskodawca nie wystąpił z wnioskiem o przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko w ramach niniejszego postępowania.
Zgodnie z treścią art. 96 ust. 1 i 2 ustawy rozważono czy planowane przedsięwzięcie może potencjalnie znacząco oddziaływać na obszar Natura 2000. Stwierdzono, że planowana inwestycja nie będzie oddziaływała na obszar Natura 2000, ponieważ zlokalizowana jest poza obszarami Natura 2000.
W związku z powyższym w niniejszym postępowaniu nie nałożono obowiązku przedłożenia Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Poznaniu dokumentów, o których mowa w art. 96 ust.3 niniejszej ustawy.
Ponieważ zostały spełnione warunki wynikające z art. 25 ust. 2 ustawy z dnia
7 września 2007 r. o przygotowaniu finałowego turnieju Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 (Dz. U. z 2007 r. Nr 173 poz. 1219), oraz z art. 32 ustawy – Prawo budowlane, wniosek inwestora – Polskie Sieci Elektroenergetyczne Operator S.A. ul. Warszawska 165, 05-520 Konstancin - Jeziorna, został rozpatrzony pozytywnie i orzeczono jak w sentencji.
Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wszczęciu postępowania
Komunikat w sprawie obowiązku przekazywania gminom informacji dotyczącej wysokości stawek czynszu
K O M U N I K A T
w sprawie obowiązku przekazywania gminom informacji
dotyczącej wysokości stawek czynszu
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 grudnia 2007 r.
w sprawie określenia danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych
nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego, położonych na obszarze gminy
lub jego części / Dz. U.z 2007 r. nr 250 poz.183 z póżn. zm. /, i nałożeniem na zarządców nieruchomości obowiązku przekazywania gminom informacji dotyczącej wysokości stawek
czynszu najmu dwa razy w roku w terminie :
- do 31 lipca danego roku
- do 31 stycznia roku następnego
przypominam o konieczności złożenia wykazów sporządzonych wg określonego w powyższym Rozporządzeniu wzoru, zawierających dane stawek czynszu najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego Gminy Kórnik.
Wykazy należy składać w Wydziale Spraw Obywatelskich – pok.202.
B u r m i s t r z
Gminy Kórnik
Ogłoszenie w sprawie tymczasowego przeniesienia Biura Rady Miejskiej
O G Ł O S Z E N I E
W związku z protestem wniesionym przez jedną z firm startujących w przetargu na remont Ratusza w Bninie termin przeniesienia Biura Rady Miejskiej w Kórniku z siedzibą w Ratuszu w Bninie do siedziby Kórnickiego Ośrodka Kultury uległ przesunięciu. Biuro Rady Miejskiej będzie nieczynne w dniach od 27 lutego do 3 marca br. Od 4 marca br. Biuro Rady Miejskiej będzie miało swoją tymczasową siedzibę w Kórnickim Ośrodku Kultury na ulicy Prowent 6 (wejście od ulicy Zamkowej). Za zmianę – serdecznie przepraszamy.
Informacja Urzędu Statystycznego w Poznaniu, dotycząca liczby osób pracujących na terenie gminy Kórnik
Dane dotyczące liczby pracujących na terenie gminy Kórnik.
Jednostka terytorialna |
Ogółem |
Kórnik (3) |
4462 osoby(2005) 5264 osoby(2006) 6556 osób(2007) |
Kórnik -miasto (4) |
1320 osób(2005) 1386 osób(2006) 1710 osób(2007) |
Kórnik - obszar wiejski (5) |
3142 osoby(2005) 3878 osób(2006) 4846 osób(2007) |
Informacje o pracujących obejmują osoby prawne i jednostki organizacyjne, nieposiadające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne, prowadzące działalność gospodarczą, w których liczba pracujących jest większa od 9. Dane nie obejmują rolników indywidualnych, duchownych oraz zatrudnionych w organizacjach społecznych, partiach politycznych i związkach zawodowych.
Komunikat w sprawie jakości wody
Ogłoszenie - zgłaszanie kandydatów na ławników
-
posiada obywatelstwo polskie i korzysta w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
-
jest nieskazitelnego charakteru,
-
ukończył 30 lat,
-
jest zatrudniony lub zamieszkuje w miejscu kandydowania co najmniej od roku,
-
nie przekroczył 70 lat,
-
jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika,
-
posiada co najmniej wykształcenie średnie.
Zamknięcie drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Kórnik w dniach od 01.06.2007 do 25.06.2007
Komunikat
II otwary konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań Gminy Kórnik w roku 2007
KOMUNIKAT
Nazwa zadania |
Planowane wydatki w roku 2007 |
Kwota do rozdysponowania w bieżącym konkursie |
Organizacja imprez mających znaczenie dla rozwoju kultury, ochrony dziedzictwa kulturowego i integracji społeczności gminy. Promocja działalności w dziedzinie kultury i wymiana kulturalna w kraju i z zagranicą. Organizacja Gminnego Dnia Działkowca. |
||
Ogółem: |
106. 000 zł |
33.650 zł |
Nazwa zadania |
Planowane wydatki w roku
2007 |
Kwota do rozdysponowania w bieżącym konkursie |
Organizacja świąt dla samotnych i ubogich. Pomoc rodzinom niepełnym, zagrożonym społecznie marginalizacją i wykluczeniem.
|
|
|
Ogółem |
18.000 zł |
3.500 zł |
Ogłoszenie o zamówieniu - Zakup i dostawa paliwa - oleju napędowego spełniającego wymogi określone normą PN-EN 590-2002 w okresie od 02.10.2006 do 30.09.2007r. w ilości 410 000l.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kórniku
- właściwymi kwalifikacjami
- bardzo dobrą znajomością ustawy o świadczeniach rodzinnych i zaliczce alimentacyjnej
- bardzo dobrą znajomością obsługi komputera
- doświadczeniem zawodowym w obsłudze klienta
Lp. |
Nazwisko |
Imię |
Miejsce zamieszkania |
1 |
Dulska |
Sylwia
|
Kórnik |
2 |
Nawrocka |
Monika
|
Kornik |
3 |
Niemczal |
Lucyna
|
Kostrzyn Wlkp. |
4 |
Starzyńska-Sobczak |
Urszula
|
Kórnik |
5 |
Sypczyński |
Łukasz
|
Poznań |
6 |
Szmyt |
Ewa
|
Kórnik |
7 |
Szyc |
Agnieszka
|
Kórnik |
8 |
Rzońca-Tomczak |
Agnieszka
|
Kórnik |
9 |
Wójkiewicz-Wincek |
Katarzyna
|
Rogalin |
PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATA NA STANOWISKO KSIĘGOWEGO SP NR 1 w Kórniku I GIMNAZJUM W KÓRNIKU
-
Danuta Zwierzyńska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tytusa Działyńskiego w Kórniku - przewodnicząca komisji
-
Marzena Dominiak - Dyrektor Gimnazjum im. Władysława hr. Zamoyskiego w Kórniku - członek komisji
-
Jerzy Cepka - Wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tytusa Działyńskiego w Kórniku - członek komisji
-
Bogumiłę Domagałę
-
Justynę Jaśkowiak
-
Magdalenę Śmigielską
-
Danuta Zwierzyńska - Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tytusa Działyńskiego w Kórniku - przewodnicząca komisji
-
Marzena Dominiak - Dyrektor Gimnazjum im. Władysława hr. Zamoyskiego w Kórniku - członek komisji
-
Jerzy Cepka - Wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tytusa Działyńskiego w Kórniku - członek komisji
-
Henryka Kalinowska - Przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Kórniku - członek komisji
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 W KÓRNIKU ORAZ GIMNAZJUM W KÓRNIKU OGLASZAJĄ NABÓR NA STANOWISKO KSIĘGOWEGO(½ ETATU W SP NR 1 I ½ ETATU W GIMNAZJUM)
Konkurs na stanowisko KSIĘGOWEGO - 1/2 etatu - OSiR
-
ma obywatelstwo polskie
-
wykształcenie spełniające jeden z poniższych warunków: - ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej trzyletnia praktyka w księgowości, - ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej pięcioletnia praktyka w księgowości,
-
prowadzenie pełnej księgowości budżetowej (sporządzanie deklaracji podatkowych w szczególności VAT i CIT, znajomość kadr, płac, ZUS, ewidencja środków trwałych),
-
umiejętność obsługi komputera,
-
niekaralność sądowa,
-
pełna zdolność do czynności prawnych
-
predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,
-
obowiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata,
-
osiagnięcia zawodowe w poprzednich miejscach pracy
-
CV z klauzulą "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych)",
-
kwestionariusz osobowy,
-
kserokopię dyplomu ukończenia uczelni/szkoły,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku księgowego OSiR,
-
oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych.
PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU KANDYDATA NA STANOWISKO REFERENTA DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW URZĘDU MIEJSKIEGO w KÓRNIKU
- Magdalena Małecka - zam. Kórnik
- Magdalena Bąkowska - zam. Kórnik
- Helena Tomaszewska - zam. Kórnik
- Anna Diller - zam. Kórnik
- Sylwia Dulska - zam. Kórnik
- Sylwia Szargott - zam. Pierzchno
- Anna Siekierska - zam. Kórnik
- Alicja Rejmann - zam. Łękno
- Honorata Mieloch - zam. Borówiec
- Katarzyna Zimny - zam. Kórnik
- Jacek Małecki - zam. Kórnik
- Natalia Pacyńska - zam. Kórnik
- Anna Postawa - zam. Kórnik
- Jerzy Lechnerowski - Burmistrz Gminy
- Leszek Książek - Sekretarz Gminy